جلالی: امسال پول Ùˆ بازیکن حاکم خواهند بود

جلالی: امسال پول و بازیکن حاکم خواهند بود




 

 


جلالی: امسال پول و بازیکن حاکم خواهند بود


تاریخ : پنج شنبه ،
29 تیر 1391

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: با توجه به حجم منابع مالي که امسال در فوتبال ما وارد شده و بازيکنان با قرار دادهاي بالايي وارد تيم ها شدند مي توان ليگ امسال را ليگ حاکميت پول و بازيکن ناميد.


مجيد جلالي افزود: فکر نمي کنم در مسابقات ليگ 12 تغييري در اضلاع قدرت به وجود آيد. اتفاقاتي که در ليگ 12 به وجود آمده شايد براي آينده هشدار دهنده باشد چرا که سه تيم اول خودشان را از بقيه تيم ها جدا کردند به لحاظ حجم منابع مالي که در اختيارشان هست بازيکنان بيشتري بگيرند به همين دليل قدرت از آن آنها شد.

وي تصريح کرد: در واقع همه مديران ديدگاهشان اين است که هر چه پول بيشتر در اختيار داشته باشند پس مي توانند بازيکنان بهتر بگيرند پس نتيجه آن قهرماني خواهد شد و اولويت هاي ديگر را به مربي و ارکان باشگاهي دهند در نگاهي که به جدول ليگ مي اندازيم فاصله تيم سوم تا چهارم 6 امتياز بود يعني 1 پله صعود ولي تيم چهارم با تيم چهاردهم، 10 امتياز فاصله است که اين خود يک هشدار براي فوتبال ما مي باشد.

مربي فصل گذشته فولاد خوزستان با اشاره به اينکه مسابقات ليگ کشورمان افکار مردم را به خود جذب مي کند اظهار داشت: با توجه به اينکه فوتبال ما يک سرگرمي محسوب مي شود اما متناسب با هزينه هايي که صرف آن مي شود، پيشرفتي نداريم و همين موضوع بحث برانگيز خواهد بود هزينه هاي ما با پيشرفت فوتبال هم خواني ندارد.

جلالي در پايان در پاسخ به اين سوال که چرا امسال در تيمي کار نمي کند گفت: دوست داشتم که امسال استراحت کنم و پيشنهاداتي را هم داشتم که با آنها مخالفت کردم و مي خواهم که مدتي از ميادين دور باشم تا به آرامش بيشتري برسم.


کلمات کلیدی : خبر ورزشی ، اخبار باشگاه استقلال ، نتیجه بازی استقلال ، روزنامه استقلال ، سایت خبر ورزشی , فرهاد مجیدی ، اخبار ورزشی ، اخبارورزشی ، اخبار فوتبال ، گل های دربی ، تک گل